خرید گل و گیاه اپارتمانی

خرید گل و گیاه اپارتمانی

در طی سالین گذشته خرید گل و گیاه اپارتمانی طرفداران زیادی پیدا کرده است  و برای زیبایی بخشیدن به محیط کار و یا محل زندگی خوداز این گیاهان استفاده میشود ، برای خرید گل و گیاهی مناسب به نکات زیر توجه کنید .

شرایط مکانی

حتما قبل از خرید گل و گیاه اپارتمانی مناسب مکان نگهداری ان را انتخاب کنید تا فضای رشد گیاه ، نور و دمای مناسب را دارا باشد تا گیاه شما در طول نگهداری و مراقبت خراب نشود .

فضا

چقدر فضا در اطراف گیاه برای رشد وجود دارد ؟ برای مثال اگر فضای زیادی در نظر دارید، باید تعداد بیشتری گیاه کوچک بخرید، یا یک گیاهی بخرید که رشد می‌کند و اندازه بزرگی پیدا می‌کند به فضای شما جلوه زیبا می دهد .

با عجلع خرید نکنید

ممکن است در یک نگاه عاشق گیاهی زیبا و یا یک گل خوش رنگ شوید و بدون در نظر گرفتن مکان و شرایط محیطی و آب و هوایی، آن را بخرید. در این صورت فقط شانس زنده ماندن این گیاه را کم می‌کنید متاسفانه بعضی از فروشگاه‌های بزرگ، گیاهانی را برای فروش عرضه می‌کنند که اصلا برای شرایط آب و هوایی آن منطقه مناسب نیستند.مثلا گیاه بابا آدم بسیار زیباست اما برای نگهداری در تهران خیلی مناسب نیست و هوای با رطوبت بالا می خواهد.

پس بهتر است در چنین شرایطی قبل از خرید، نام آن گیاه را بپرسید، کمی درباره آن در اینترنت تحقیق کنید و اگر مناسب شما بود آن را تهیه کنید.

روش نگهداری گیاه را مطالعه کنید

حتما قبل یا بعد از خرید گل و گیاه اپارتمانی شرایط نگهداری ان گیاه را مطالعه کنید تا میزان نور ،  نوع خاک و میزان ابیاری ان را بدانید تا گل و گیاه اپارتمانی شما همیشه سر حال باشد و زیبایی خود را حفظ کند .

خرید گل و گیاه اپارتمانی

 


مطالب مفید دیگر:

درباره ی ioeproitu

مطلب پیشنهادی

۷ مکان دیدنی در جنوب ایران که قبل از مرگ باید ببینید

۷ مکان دیدنی در جنوب ایران که قبل از مرگ باید ببینید ۷ مکان دیدنی …